Currencies:  
nákupní košík:CZK0.00
 
Úvod >  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Námořní způsoby:
Doručení EMS, TNT, DHL do těchto zemí: USA, Velká Británie, Kanada, Austrálie, Německo, Francie, Itálie, Švýcarsko, Řecko, Portugalsko, Španělsko, Švédsko, Nový Zéland, Belgie, Dánsko, Finsko, Irsko, Lucembursko, Malta Norsko , Nizozemsko, Rakousko, Brazílie, Turecka, asi 5-7 pracovních dnů. Ostatní země asi 7-8 dní!

Vaše spokojenost je to, co usilujeme. Nabízíme komplexní politiky návratu k vám. Než se chcete vrátit zboží, kontaktujte nás první mluvit o problému, který máte. Většinu času můžeme vyřešit tento problém tím, že řeší technickou podporu a budete muset poslat něco zpátky. Pokud je nevyhnutelná vadami zboží, můžete jej vrátit k výměně nebo opravě v naší

Výměna
Non-kvalita
Do 30 dnů (od byla zaznamenána datum výrobky), pokud položky nejste spokojeni, můžete najít, pokud jde o barvy nebo velikosti, můžete se vrátit a vyměnit za následujících podmínek. Musíš se vrátit výrobky v originálním obalu (budete platit poštovné). Výrobky by neměly být používány (kromě vyzkoušení). Když jsme se vrátili produkty neporušené, nahradíme je novými a dopravit je zpět k vám. Zeptal se přepravní náklady na nahrazené produkty, které fakturovaných vás na vás. Před položky pro výměnu, prosím převést na vracet vyměněné položky z nás první, na supplymentary přepravu. Jakmile je platba dokončena, budeme loď položky, aby vás nahradit.

problémy s kvalitou
Do 30 dnů (ode dne produkty byly přijaty), pokud budete používat výrobky s problémy s kvalitou (Non-lidský faktor nebo non-odolným vnějším poškozením), to může být vráceny a vyměněny. Musíš se vrátit výrobky v originálním obalu (budete platit poštovné). Až obdržíme produkty odeslány zpět neporušené, nahradíme je novými a znovu loď zpátky k vám. Jsme lodní za vyměněné produkty vám platí. (Poznámka:. Je to naše kvalita profesionál, který bude bez vráceny konečné rozhodnutí o tom, zda jsou problémy s kvalitou jsou způsobeny osobními faktory nebo non-odolným vnějším poškozením Vydražené zboží nelze opravit, vyměnit nebo v případě, že problémy s kvalitou jsou způsobeny být lidských činitelů nebo zbytečné škody.)

7 dní návrat
Jsme si naprosto jisti, že budete mít jednoduchou výměnu zkušeností nebo návrat!
Návrat Nákup Všechny položky jsou kvalitní řízeny a kontrolovány na chyby před tím, než jsou expedovány. Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni se svým nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Musíte poslat fotky položky k naší poštovní schránce. Předmět e-mailu musí "řád", takže vám dát se nazývají rychlou odpověď (děkuji!).

Ujistěte se, že žádosti o povolení Vrátí Merchandise do 7 dnů od obdržení pro výměnu nebo vrácení peněz. Váš včasný návrat nenošené, nemytých, nebo zda nemá vadné zboží, které také balení a štítky musí výrobce a musí být ve stejném stavu, jako když to bylo přijato. Vrátí, které jsou poškozené, znečištěné nebo pozměněné nemusí být přijaty a budou vráceny na vás.
Pokud se chcete vrátit svůj nákup, jsme líto, že budete platit 50% z ceny věci jako náš poundage a doplnění stavů poplatek za vrácené položky. Návratnost poštovné hradí zákazník.

Vybalování zboží bezpečně. Uveďte prosím následující informace návratu: Bill-jméno, adresa; Loď-to jméno, adresu; Objednat; Důvody pro návrat.

Důležitá informace
a) Pokusili jsme se co nejpřesněji barvy našich výrobků zobrazených na našich webových stránkách. Nicméně, jak počítačové monitory, nemůžeme zaručit vzhled jednotlivých barev monitoru zcela přesné.
b) Při návratu, nebo vymění položka (y), které chcete objednat nás, musíš / dodáte s místní poště. Nemůžeme dojít ke ztrátě paketů v tranzitním nákladu. Jakmile obdržíme a zpracujeme váš návrat, budete upozorněni e-mailem.
c) Neakceptujeme návrat prodeje a online closeouts bodu (bodů). Pokud nejste spokojeni se svým nákupem, můžete se vrátit položky v jiné velikosti nebo barvy (platí stejným stylem jste si koupili) pro výměnu.

Máte-li jakékoli dotazy či připomínky, neváhejte nás kontaktovat. Naše věrné zákazníky servisní tým bude vždy s vámi.
zpět